Verzenden & retourneren

Wegens omstandigheden kunnen bestellingen tussen 23-06-2017 en 27-06-2017 pas op 28-06-2017 verzonden worden.
Onze excuses voor het ongemak.

Verzenden:
Wij verzenden uw bestelling met PostNL
In bepaalde gevallen is dit mogelijk via brievenbuspost, dit wordt aangegeven tijdens de bestelling.
In alle andere gevallen gaat dit via pakketpost.

Ook is er de mogelijkheid om de bestelling af te halen in de winkel.

Vanaf € 45,- inclusief BTW is het verzenden gratis.



Retourneren:
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

  • waarop het artikel in je bezit is: 
  • bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: waarop je het laatste artikel hebt ontvangen:
  • bij een artikel dat uit verschillende onderdelen bestaat: waarop je het laatste onderdeel hebt ontvangen.

Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door: 

  • het geven van een retouropdracht via onze site, of via een van onze medewerkers.
  • Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:

  • het artikel compleet is
  • in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.
  • Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

Sommige artikelen kun je niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast. Of artikelen die een beperkte houdbaarheid hebben, of om redenen van gezondheidsbescherming of hygiene niet kunnen worden teruggezonden, 


Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf met Ideal betaald, dan storten wij dit zo spoedig mogelijk op je rekening. Dat betekent: binnen 5 dagen na verwerking van het retour en uiterlijk 14 dagen na je retourmelding. 
Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »